Translate

Translate

Translate

måndag 16 februari 2015

Haruni

Jaha, jag kunde inte hålla mig ifrån spetsstickning...och gav mig i kast med Haruni av Emily Ross. Men det var svårt i ett så mönstrat, eller, flammigt eller vad man nu säger, garn som det jag valt - Dream Colour från Mayflower. Igen! Jag gillar verkligen att sticka i det garnet och trots att jag egentligen inte gillar blå- lila så föll jag för det här. Ganska stolt över att jag kommit så här långt även om jag min vana troligen fick repa upp några gånger i början. Då tog jag fram ett tjockare garn, jämnare i färgen (Soft Cotton från Järbo) och provstickade en bit. Då blev det väldigt mycket lättare att se mönstret och att få ett hum om det hela.


    Dream Colour 




  
    Soft Cotton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar